Creem els teus continguts

Oferim un ampli ventall de possibilitats per a la publicació i distribució de llibres, catàlegs i diaris en diferents formats (ePub, pdf, paper…), pàgines Web, blocs, jocs i animacions interactives, fotografies, vídeos…

  • Disseny d’imatge corporativa

  • Publicacions electròniques

  • Impressió i edició fotogràfica

  • Elaboració de gràfics i animacions

  • Il·lustracions i infografies

  • Edició de vídeo, so i 3D

  • Cartografia animada

  • Videojocs d’alta gamma

  • Il·lustracions i infografies

Creem, produïm i publiquem qualsevol tipus d’obra mitjançant els sistemes digitals que es necessitin per a la campanya de comunicació.

Metodología

La creació de continguts està actualment a l’ordre del dia i com a bons professionals seguim unes pautes determinades per elaborar productes d’èxit.

Business Metology

Definir el missatge clau

El més important és saber què es vol dir i per això es fa imprescindible conèixer perfectament al client. A través d’ell es crearà el seu missatge comunicacional únic i perfectament diferenciable de la competència.

Conèixer al públic

També cal cercar la interactivitat del públic amb el missatge comunicacional, a partir d’una estratègia forta de social mèdia, gràcies al briefing on consten els ítems essencials per a dur a bon terme la campanya de màrqueting digital.

Desenvolupament o guió

És defineix el game-play de la campanya, quines aplicacions i funcionalitats tindran, a quins medis es farà la comunicació, amb quines eines es treballarà… tot allò necessari per a desenvolupar íntegrament el concepte comunicatiu clau i arribar als objectius marcats.

Creació dels prototips

La creació dels prototips té com a objectiu el testeig, per part d’una sel·lecció del públic objectiu, de les diferents aplicacions comunicatives. Aquestes proves són de vital importància ja que d’elles s’extrauràn les últimes conclusions i canvis, a més de comprovar el bon funcionament de totes les aplicacions.

Publicació del producte

En funció dels resultats del testeig del prototip, i si s’escau, es durà a terme una última redefinició de les aplicacions que ho necessitin i quant tot estigui aprovat, es crearà el que seran els productes definitius.